joi, 1 septembrie 2011

Aniversare...

"Si daca "toamna se numara bobocii", am ales si eu prima zi de toamna ca sa adun bobocii gandurilor si sa le numar de acum inainte in aceste randuri..."


Asa incepea prima mea postare de pe acest blog, exact acu un an...

Astazi e din nou prima zi de toamna... Prima zi dintr-o noua toamna... Timpul a zburat iar prea repede si parca nici nu imi vine sa cred ca a trecut un an de cand am scris primele randuri aici...

Mi-am facut eu o ambitie si a "venit pe lume" acest blog. In tot acest an de existenta a trecut prin schimbari, a primit "haine noi", a crescut incet, incet si acum a ajuns la aniversare.
Blogul acesta este in primul rand facut pentru mine, este un blog de suflet, un loc unde pot sa imi scriu niste ganduri... Daca au fost si citite de cineva aceste ganduri si daca au fost de vreun folos pentru cineva eu ma bucur foarte mult si le multumesc celor care il urmaresc... iar daca nu, nu e nicio problema...
Ii urez blogului meu sa fie cat mai citit si placut si mie sa reusesc sa il fac cat mai interesant si atractiv...
Daca in acest an nu am vrut sa ii fac prea multa reclama, nu am cautat sa il promovez si sa scriu lucruri care sa il aduca in topul blgurilor, anul acesta imi propun si sper sa reusesc asta...

Nu prea am cuvintele la mine acum, dar am considerat ca nu pot sa trec peste aceasta zi importanta fara sa scriu cateva randuri...

Si pentru ca e prima zi de toamna, va doresc o toamna cat mai frumoasa si bogata!

Si acum o melodie superba, care mie imi atinge sufletul, aceeasi melodie din prima postare, cu dedicatie pentru toti cititorii gandurilor mele printre randuri...








Niciun comentariu: