joi, 15 decembrie 2011

Sublim!

Ieri a fost una din cele mai grele dar si mai fericite zile din viata mea... Despre momentele grele nu voi spune nimic, deja au trecut si in plus, momentele de fericire le-au surclasat.

Deci voi povesti despre motivele mele de bucurie... Am avut minunata ocazie sa merg la un concert despre care am aflat cu o seara inainte... Din prima clipa am zis ca eu voi merge, chiar daca asta insemna sa chiulesc de la facultate. Pana la urma universul a complotat in favoarea mea astfel incat nici nu am fost nevoita sa chiulesc pentru ca nu s-au mai tinut respectivele ore de curs.
Asa ca, impreuna cu un prieten bun am urcat dealul Copoului pana la Agronomie, avand certitudinea ca vom avea parte de o seara de neuitat... Si asa a si fost. Ati ghicit! Am fost la concertul Paulei Seling... A fost pur si simplu perfect! Pur si simplu sublim!

Am mai fost la concerte, am mai cunoscut artisti, dar nu am fost niciodata mai impresionata ca la acesta. Pentru doua ore am simtit ca sunt in rai si canta ingeri... Stiam ca Paula este o artista cu un talent exceptional si cu o personalitate aparte. Dar ascultand-o cantand pe viu, la cativa pasi de mine, pur si simplu mi s-a parut cu mult mai mult de atat( nu este grad de comparatie pentru a exprima cat este de extraordinara).


O voce incredibil de calda si de frumoasa, care intr-adevar pare ca e din lumea ingerilor a incantat publicul care nu mai contenea cu aplauzele... Aplaudam si simteam dorinta de a putea face mai mult pentru a-mi exprima admiratia si recunostinta pentru clipele minunate. Dar mai mult decat aplauze nu puteam sa ii ofer acestei artiste si femei cu adevarat exceptionala... Si nici nu cred ca vroia mai mult.. Un artist adevarat este cel mai fericit cand primeste aplauze si cand publicul canta cu el. Si Paula este un artist adevarat, care pe langa talentul de necontestat are o sensibilitate si un caracter demne de toata lauda. Inainte de a fi artist, ea este un om minunat, cu o modestie si cu un mare respect pentru public, dand autografe si zambindu-le cald tuturor celor care si-au dorit, pana la ultimul om. Un om frumos, atat la suflet cat si la infatisare, avand o frumusete aparte, de invidiat, care se distinge prin simplitate si naturalete ce o fac de neegalat.

Scriu aceste randuri cu emotie, aceeasi emotie pe care am avut-o cand am mers si am facut o poza si am luat un autograf pe un cd cu colinde ,cantate impecabil de catre artista, un cd pe care sa i-l fac cadou mamei de Craciun, sa se simta mai aproape de casa...

Am ascultat la concert melodii foarte dragi mie, unele din ele fiind melodiile mele cele mai de suflet care mi-au alinat uneori sufletul in momente grele..."Timpul", "Promit", "A mai trecut un an..." sunt doar cateva dintre ele, despre care am mai scris randuri pe aici... Nu mai zic de colinde care m-au facut sa imi apara lacrimi in ochi, dar nu de tristete, ci de bucurie,de emotie, de drag... Paula a cantat colinde dragi mie, colindele copilariei mele, pe care le-am invatat o data cu primele cuvinte , de la mama si bunica si pe care le aveam scrise intr-o veche carte de rugaciuni pentru copii care mi-a fost primul abecedar, de unde am invatat sa citesc cand eram foarte mica. Ii multumesc Paulei pentru acest dar minunat de Craciun,pentru clipele acestea frumoase, pentru amintirile pe care mi le-a trezit si pentru ca mi-a dat o lectie de viata, pe care o voi exprima prin cuvintele: "A fi domn e o-intamplare, a fi om e lucru mare" .

Nu voi uita si de invitatul special al Paulei, cel care, alaturi de ea, ne-a facut mandri ca suntem romani in urma cu doi ani la concursul Eurovision. Acesta este Ovi, despre care pot spune doar ca este foarte talentat si la fel ca Paula, un artist desavarsit.


Inchei cu speranta ca voi mai avea ocazia sa traiesc asemenea clipe frumoase si pentru ca deja se apropie Craciunul, vreau sa continui sa postez in aceasta perioada cateva colinde si cantece de sezon, cele mai dragi mie. Sper sa va placa si sa va molipsiti de celebrul spirit al Craciunului pe care sa il pastrati mereu...


Incep aceasta serie de postari cum atlfel ,decat cu o colinda a Paulei... Si pentru ca Paula si Ovi si-au incheiat prestatia exceptionala de pe scena cantand melodia " Simply the best" in aplauzele publicului iesean caruia i-au dedicat-o, voi posta si eu aceasta melodie dedicand-o din suflet Paulei si lui Ovi. Sunteti cei mai buni!






Niciun comentariu: