joi, 16 septembrie 2010

Impresii

M-am intors:d. A fost o saptamana frumoasa, plina de aventuri si de momente de neuitat...Pentru cateva zile am uitat de grijile cotidiene ,m-am bucurat de frumusetea locurilor si m-am distrat impreuna cu ceilalti protagonisti ai acestui "film" de actiune, comedie, aventura si lista poate continua, care a fost tabara studentilor de la ETTI Iasi la Sinaia:d.
Trenul, microbuzul, taxiul ne-au insotit in aceasta calatorie de cate ori am avut nevoie de ele, cu emotii uneori;)).
Bucegii cu Sfinxul si Babele, Brasovul, Canionul 7 Scari, Sinaia si Castelul Peles au fost destinatiile cele mai importante in care am reusit sa ajungem dupa drumuri lungi, mers pe jos zeci de kilometri, tot felul de peripetii, care au facut ca aceasta tabara sa fie una de neuitat:).
Am avut parte de distractie, de intamplari amuzante(cainele care de fapt era ponei, provocari mai multe decat adevar, pastai, lectii de inot sau incercari de inec) si multe altele care vor ramane in istoria acestei tabere:d.
A fost o saptamana in care ingineri sau viitori ingineri ne-am demonstrat inca o data ca "faina-i viata de student!", mai ales daca esti student la Politehnica din Iasi:d.

P.S:  Mie mi-a placut si sper ca vom repeta curand experienta si tin sa multumesc celor care au reusit sa faca in asa fel incat aceasta tabara sa fie posibila. Voi reveni cu poze care sa certifice cele spuse:d

Niciun comentariu: