miercuri, 13 octombrie 2010

Despre viata...

Niciodata sa nu spui niciodata! M-am convins de asta de mai multe ori, dar de fiecare data ma ia prin surprindere cand se intampla un lucru la care nu ma asteptam, care nu credeam ca se va intampla intr-un anumit moment.Viata insa ne ofera mereu surprize, poate sa fie extrem de grea uneori, dar toate se intampla cu un scop si chiar daca intr-un anumit moment trecem prin experiente care ne aduc suferinta, chiar daca avem impresia ca viata noastra se opreste acolo, tot timpul dupa vreme rea va veni si vreme buna, ca asa e legea divina, trebuie doar sa avem rabdare si speranta ca tot raul e spre bine. Am crezut mereu in asta si atunci cand mi-a fost mai greu nu mi-am pierdut optimismul si increderea ca la un moment dat va rasari soarele si pe strada mea pe care nu de putine ori a fost furtuna...
De cateva zile s-au schimbat multe in viata mea si a prietenilor mei, cu o viteza uimitoare;pana acum au fost numai schimbari in bine cred eu si sper ca asa va fi in continuare. Traiesc clipele astea din plin si sper sa dureze aceasta fericire si imi doresc ca toti cei dragi mie sa aiba parte de ce ii face fericiti...
Sa incercam cu totii sa ne bucuram de viata asa cu bune si rele, sa traim fiecare clipa ca si cum ar fi ultima si sa gasim bucurii in lucrurile simple...

Si,ca de obicei, am gasit si o melodie care rezoneaza cu gandurile mele intr-un fel si vreau sa o impart cu voi:d.
Sper sa va placa!

Niciun comentariu: