joi, 8 martie 2012

La mulţi ani, iubită mamă!

"O poveste spune, că într-una din zile, Dumnezeu a chemat la el câţiva bebeluşi şi le-a spus să se pregătească pentru a pleca pe pământ. Atunci unul dintre ei a luat cuvântul şi a început un dialog, întrebându-l pe Dumnezeu:
- Doamne, noi mergem în lume, dar ce vom face acolo, cum ne vom descurca?
- Pentru voi am pregătit un înger care o să aibă grijă de voi!
- Dar noi nu ştim limba oamenilor şi... cum o să ne înţelegem cu ei?
- Îngerul pe care vi l-am pregătit vă va învăţa totul.
- Am auzit că în lume sunt multe rele şi cum o să ne descurcăm, cine ne va ocroti?
- Îngerul vă va apăra de toate relele, fiţi fără grijă!
- Doamne, dar cum o să ne putem întoarce la tine?
- Îngerul, pe care vi l-am pregătit, o să vă spună cum ne vom putea vedea din nou!
- Doamne, dar cum se numeşte acest înger, ca să-l strigăm să ne ajute?
- Numele nu este important, dar fiecare îi va spune MAMA!"



Te iubesc,  mamă! Îţi datorez viaţa, îţi mulţumesc pentru acest dar şi mulţumesc Domnului că am avut norocul să fii mama mea! Mulţumesc mamă mea dragă pentru că exişti şi aş vrea să-mi fii veşnic aproape!


Din tot sufletul, o melodie pentru tine... La mulţi ani, iubită mamă!




Niciun comentariu: