luni, 1 noiembrie 2010

Sweet november...

Noiembrie... Deja e noiembrie, ne vine sau nu sa credem... Octombrie a fost o luna frumoasa, e si o luna mai speciala pentru mine, dar si noiembrie a avut mereu ceva aparte si acum are mai mult:d.
Tot  timpul cand incepe luna noiembrie imi aduc aminte de un film care mi-a placut foarte mult si pe care daca il vad de zeci de ori nu ma plictisesc, si anume "Sweet november". Imi place foarte mult si melodia de pe coloana sonora,"Only time" e una din melodiile mele preferate, si uite asa se face ca am zis sa impart aceasta mica placere a mea cu voi, sa va bucurati de muzica si imagini.
And now, I wish you a sweet november!:d


3 comentarii:

Anonim spunea...

prea romantic filmu, nu-mi place:-s

Unknown spunea...

Am vazut acum ceva timp filmul. Foarte frumos, intr-adevar e o luna speciala. :)

Anonim spunea...

poate am sa ma uit si eu odata la el:-? poate