vineri, 19 noiembrie 2010

Toate trec...

    A trecut ceva timp de cand nu mi-am mai impartasit gandurile cu voi...Am avut momente cand nu am avut nimic de spus sau momente in care am avut ceva de spus dar nu mi-am gasit cuvintele sau cateva clipe ca sa astern ganduri printre randuri. S-au intamplat multe in acest timp:am trait clipe frumoase si clipe mai grele, am primit si am daruit, am gresit, am sperat, am castigat si am pierdut, am ras si m-am intristat(nu neaparat in aceasta ordine)...in doua cuvinte: AM TRAIT! S-au schimbat multe in viata mea, viata mi-a aratat a nu stiu cata oara ca e imprevizibila si timpul ca e mereu grabit, ca nu are rabdare cu noi. Nu imi plac schimbarile in general, ma fac sa am mii de ganduri, sa incerc sa le adun, sa am intrebari la care sa caut raspunsuri pe care poate nu e momentul sa le gasesc, sa meditez la trecut si la viitor...
     Dar cum cred ca nimic nu e intamplator si ca toate se intampla cu un scop in viata asta, ca e Cineva acolo sus care face ca toate sa aiba o ordine si sa nu fie un haos, cred si acum ca se vor aranja lucrurile si pentru mine, si ca voi putea din nou sa zambesc din tot sufletul. Stiu ca pe de o parte am pierdut, dar am si castigat enorm, am inca o "comoara" dintre cele pretioase ale mele(cine a mai citit ce am mai scris pe aici stie care sunt comorile mele cele mai de pret si de suflet:d). Sper ca viata ne pregateste ceva mai bun!
     Si pentru ca gasesc mereu muzica care sa rezoneze cu starea mea de spirit, am gasit si acum o melodie draga mie, care ma face sa ma gandesc mereu ca orice s-ar intampla, totul va fi bine atata timp cat traiesc si am oameni dragi langa mine...





Un comentariu:

Anonim spunea...

piesa se numeste Nu-i nimic.pacat ca o valoare a plecat dintre noi.Dar va ramane cu muzica ei,in inimile noastre.