joi, 4 august 2011

La vita e bella...

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic pe aici... Am avut o incercare intr-o zi dar nu am reusit sa termin... S-au intamplat mullte in viata mea in ultima vreme...unele planificate, altele cu totul pe nepusa masa...

In primul rand, sunt foarte fericita ca am reusit sa imi botez finuta. Se numeste Maria si e o dulceata de copil, un ingeras frumos si o iubesc enorm. Imi doresc pentru ea tot binele din lume si sper sa ii pot fi cu adevarat parintele spiritual, sa ii fiu sprijin in viata.

Acum sunt la Roma, cetatea eterna... Nici nu am visat ca vara asta voi petrece o luna la Roma. De multe ori cand imi fac planuri dinainte nu reusesc sa fac ce mi-am propus, de aceea nu imi place sa fac planuri. Nu am planuit nimic, mi s-a oferit o sansa si am profitat de ea. E frumos aici, am reusit sa vad o buna parte din Roma si din imprejurimi, sa merg la mare, sa ma relaxez... Partea mai putin frumoasa e ca nu pot numai sa ma distrez, trebuie sa mai si invat, dar nu e chiar asa de rau:d. Nimic nu e intamplator pe lumea asta si toate au un scop...

Ma bucur ca sunt aici desi mi-e dor de acasa, nicaieri nu e mai bine ca acasa...


La vita e bella, cum ar zice italienii... Orice s-ar intampla, trebuie sa fim optimisti si sa privim inainte cu incredere...


Stiam de mult o melodie care imi placea, iar in aceste momente imi place si mai mult:d.
Ciao!

Niciun comentariu: