vineri, 12 august 2011

Magnifique...

Inca de cand eram o eleva silitoare in scoala primara, am inceput sa invat limba franceza. Mi-a placut foarte mult, am invatat-o din placere, insa din pacate nu prea am mai avut ocazia in ultimii ani sa ma perfectionez si chiar mi-as dori sa o fac in viitorul apropiat...

Din intamplare am dat acum peste o melodie foarte frumoasa, in franceza, cantata intr-un mare fel de una din cele mai frumoase voci, o femeie pe care o admir, inegalabila Celine Dion.

Si nu stiu cum se face, dar melodia se potriveste foarte bine cu niste intamplari recente din viata mea... Poate pentru ca, cum am spus de multe ori pe aici, nimic nu e intamplator...

Si ca auditia sa fie si mai placuta, am mai ascultat inca o melodie, una din preferatele mele, care este dupa acelasi tipar...

Le voi posta si aici, pentru cei care isi doresc sa le asculte... Nu cred ca veti regreta, chiar daca nu intelegeti franceza... muzica e universala si poate transmite multe fara a fi necesare cuvintele...

















Niciun comentariu: