joi, 29 septembrie 2011

Inca putin...

Si iata ca a mai trecut o vara, o vacanta... Parca ieri erau zile in care ne topeam de caldura... azi ploua si e frig...


Inca putin si incepe si facultatea... Pe de o parte astept sa inceapa, pe de alta parte as mai prelungi vacanta macar cu o saptamana...

Zilele trecute au fost cu adevarat nebune... Am trecut prin stari total opuse de la o clipa la alta, era o intreaga harababura in viata mea... Dar am sperat si am crezut ca va veni si clipa cand se vor descurca toate itele... Si a venit.

A fost inca o ocazie sa invat ca orice s-ar intampla in viata, oricat de grele ni s-ar parea unele momente, chiar daca nu vedem solutii la anumite probleme, este Cineva care ne ajuta daca Ii cerem ajutor si credem in puterea Sa de a ajuta...


Nu trebuie sa disperam niciodata, chiar daca viata ne pune sa trecem si prin clipe dificile...



Si am mai invatat ceva din zilele din urma: e bine sa nu incerci sa faci cuiva un lucru urat, de orice natura ar fi el, pentru ca s-ar putea ca viata sa iti faca tie acelasi lucru sau mai rau de atat...



Toate trec, important e sa treaca cu folos...

Niciun comentariu: