joi, 8 septembrie 2011

La multi ani, Maria!

Am fost destul de ocupata in ultima vreme, dar acum consider ca nu pot sa trec peste ziua de azi fara sa scriu cateva randuri...

Azi e marea sarbatoare a Nasterii Maicii Domnului, sau Sfanta Maria Mica, cum i se mai zice la romani...

In familia mea e sarbatoare si pentru ca e ziua mamei mele, a finutei mele si e zi de aducere aminte a bunicii mele...


Pentru toate Mariile din familia mea si pentru toate Mariile de pretutindeni transmit din suflet cele mai frumoase urari alaturi de un sincer: LA MULTI ANI!


Pentru mine, Maria e numele cel mai frumos si mai sfant, e numele pe mi-as dori sa i-l pun fetitei mele daca imi va da Dumnezeu norocul sa am una cand va veni timpul sa fiu mama.


Cel mai frumos nume nu avea cum sa nu fie cantat, ca in melodia urmatoare...

Niciun comentariu: