sâmbătă, 20 octombrie 2012

Toamnă în Bucureşti...

 
     Aşa cum numai ea ştie, inegalabila şi unica Paula Seling a lansat iar o melodie de excepţie cu un videoclip al cărei frumuseţi nu se poate descrie în cuvinte... Înregistrate live în Parcul Herăstrău din Bucureşti videoclipul şi  melodia îmi dau o stare de bine în această frumoasă zi de toamnă... Şi, deşi nu am fost la Bucureşti decât de două ori, iarna şi vara, mi s-a făcut un dor de oraş şi mi-aş dori să văd cum arată toamna în Bucureşti...

     Deşi nu credeam că îmi va plăcea  din cauza aglomeraţiei, deşi multă lume spune că Bucureştiul e un oraş urât, pe mine m-a cucerit şi câteva locuri din oraş îmi sunt chiar foarte dragi ...Mi-ar plăcea să mă plimb prin Herăstrău sau Cişmigiu toamna, să admir armonia de culori şi de sunete,să mă plimb pe lac, să mă plimb pe Bulevardul Unirii, să beau un ceai pe o terasă şi să mă bucur de  razele blânde şi atât de dragi ale soarelui  de toamnă...
   
     Fiecare oraş prin care am fost are locuri speciale, locuri dragi pe care nu mă satur să le revăd şi dacă aş putea aş trăi în mai multe oraşe din ţară, nu aş putea să aleg unul singur despre care să zic că e cel mai special... Iaşi. Piatra Neamţ, Cluj, Timişoara, Sinaia, Constanţa, Baia Mare, Braşov, Bacău,  Bucureşti sunt doar o parte din oraşele care mi-au lăsat în suflet amintiri frumoase şi sper să am ocazia să le vizitez cât mai des de-a lungul vieţii dacă sa locuiesc în toate nu pot :).
   
     Până voi fi toamna în Bucureşti o ascult pe Paula şi visez cu ochii deschişi ... Visez la toamna perfectă...
   
     O zi de toamnă frumoasă şi un week-end plăcut, oriunde v-aţi afla în lumea asta!

     Vă las cu muzica şi imaginile care mi-au făcut ziua mai frumoasă:



   
   

Niciun comentariu: