marți, 27 noiembrie 2012

November, sweet...



    Dacă e noiembrie,atunci e cu siguranţă momentul să îmi amintesc de un film care se află în topul preferatelor mele : Sweet November.  Pur şi simplu mi-a plăcut acest film, mi-a plăcut povestea de dragoste, chiar dacă finalul nu e cel pe care mi l-am dorit ... Nu e un film cu happy end, e un film realist, aşa cum e şi viaţa noastră şi de aceea  cred că a cucerit publicul din toată lumea.
 
    Nu  ştiu dacă voi apuca să îl văd luna aceasta  , dar mereu îmi place să urmăresc secvenţe din film sau să ascult muzica de pe coloana sonoră în noiembrie .

   Dacă nu l-aţi văzut încă vi-l recomand iar dacă l-aţi văzut şi v-a plăcut vă invit să ascultaţi  o melodie superbă, aflată pe coloana sonoră, însoţită de imagini din film.

  Un sfârşit de noiembrie aşa cum vi-l doriţi!




 

Niciun comentariu: