sâmbătă, 1 decembrie 2012

La mulţi ani România !



      La mulţi ani România, la mulţi ani români !

     Îmi iubesc ţara şi sunt mândră că m-am născut româncă şi am crescut în România. Ar fi frumos ca românii să fie mereu mândri de naţionalitatea lor şi să aiba respect pentru ţara lor, nu doar de ziua naţională. Stă doar în puterea noastră viitorul acestei ţări şi trebuie să "luptăm " pentru a ne păstra identitatea noastră naţională şi a oferi urmaşilor noştri ţara frumoasă şi prosperă pe care ne-o dorim şi pentru noi . 
      
      Dacă voi pleca vreodată departe de ţară sunt sigură că dorul de casă mă va însoţi şi mă voi întoarce mereu cu drag în ţara care mi-a oferit şansa de a creşte şi a deveni " om mare " aşa cum visam când eram mică . Poate nu e perfect la noi în ţară, dar decât să ne plângem, mai bine ar fi să ne gândim ce facem noi pentru ţară , nu ce face ea pentru noi... Dumnezeu ne-a dat şansa să ne naştem într-un colţ de rai, depinde doar de noi, oamenii, cum ştim să ne îngrijim de acesta ...
      Mi-am amintit azi de o poezie pe care o recitam când eram mică cu tot sufletul, cu mândrie... Cu aceeaşi mândrie ascult acum versurile poeziei pe muzica interpretată de un maestru : Tudor Gheorghe.  Pur şi simplu simt emoţie şi fiori ... Şi mai ascult încă o melodie care mă face să vibrez de fiecare dată : " Nu uita că eşti român ".
       
       Mesajele acestor melodii sunt şi mesajele mele în această zi : nu uitaţi că sunteţi români, iubiţi această ţară şi fiţi mereu mândri că România e patria noastră, a tuturor !


       

       

Niciun comentariu: