luni, 14 februarie 2011

Despre iubire...

Se zice ca azi e ziua indragostitilor, e o nebunie totala, forfota si atmosfera de sarbatoare peste tot si totusi pentru mine aceasta zi nu are nimic special, a fost o zi ca oricare alta, poate mai speciala ca m-am reintors din vacanta.
Si totusi, daca stau bine sa ma gandesc, orice prilej de a sarbatori iubirea e binevenit, desi sunt de parere ca poti sa faci un cadou in orice zi persoanei iubite, sa o rasfeti si sa ii arati ca o iubesti intr-o zi obisnuita fara a fi vreo sarbatoare, cand poate esti constrans de aceasta sa cumperi o floare, ca deh, asa face toata lumea si in general e ideea ca trebuie sa fim in rand cu lumea, desi nu vrem neaparat sa fim in acest "rand" si poate nu avem aceeasi parere ca toata lumea...
Eu apreciez mai mult un gest frumos facut pe neasteptate, intr-o zi normala, asta chiar mi se pare dovada de iubire... Daca iubesti pe cineva il iubesti in fiecare zi si poti sa ii arati asta in fiecare zi, nu sa astepti o zi anume pentru a face asta...
Si daca tot se zice ca e o zi mai speciala, o zi dedicata iubirii, am ales si eu sa postez cateva melodii dragi mie despre iubire, pe care le-am auzit intamplator la radio astazi, si care cred eu ca reflecta cel mai bine gandurile mele despre iubire...
Cred ca undeva in lumea asta fiecare avem o jumatate... eu nu stiu daca mi-am gasit-o sau nu dar sper ca va veni si acea zi...












Niciun comentariu: