vineri, 25 februarie 2011

Melancolie...

Poate zapada si ninsoarea de afara, poate starea de febra pe care o am, poate amintirile unor clipe frumoase... poate astea sunt motivele pentru care am acum o stare melancolica, nostalgica, confuza... Un lucru stiu cu certitudine, ca am ascultat azi niste melodii care se potrivesc cu starea mea...
Asa patesc mereu cand ascult melodii folk, cand aud sunet de chitara si voci calde care canta versuri poetice...
La un foc de tabara, in Sinaia, in vacanta de vara am auzit pentru prima data o melodie, cantata la chitara, o melodie care mi-a ramas de atunci in suflet si pe care am fredonat-o zile in sir. Se numeste "Nebun de alb" si este cantata de Emeric Imre, un cantaret nu prea cunoscut si promovat, ca asa suntem noi romanii in general, ne ignoram adevaratele valori, facem valori din nonvalori si ne trezim sa apreciem oamenii mari atunci cand nu mai sunt...
Ma bucur ca am descoperit muzica lui Emeric Imre acum, cat inca ne mai poate incanta cu vocea lui...
Azi am mai descoperit o melodie a lui, o asculta un prieten bun si mi-a placut, o melodie cu versuri deosebite, o poezie de dragoste pe muzica,  asa ca uite un motiv pentru care am hotarat sa scriu aici despre aceste lucruri...

Pentru cei care vor sa asculte o muzica buna, muzica adevarata, pentru suflet, voi posta aici aceste doua melodii, poate vor mai fi si altii ca mine care nu au descoperit inca aceasta muzica si gasind-o aici o vor indragi...

Bucurati-va de muzica si de viata!








Niciun comentariu: