joi, 14 aprilie 2011

Dupa ani si ani...

Sunt de aproape o saptamana in Cluj-Napoca, unul din orasele mele de suflet... A fost frumos pana acum, viata de studenta in Cluj e faina, ar fi fost frumos daca eram aici la facultate, dar pe de alta parte, nu as mai fi intalnit prietenii dragi de care mi-e dor, oameni care imi trimit mesaje la prima ora a diminetii ca le e dor de mine...
No bine, si cum spuneam, a fost fain zilele astea, dar mai ales ziua de azi a fost deosebita. Senzatia pe care o ai cand regasesti un om drag, un prieten,cand revezi pe cineva dupa ani si ani e unica. Azi am reintalnit o persoana pe care nu am mai vazut-o de vreo 8 ani, cu care pana anul trecut pierdusem orice legatura, pierdusem datele de contact, adresa si cu ajutorul internetului am gasit-o, am reluat legatura si pana la urma azi mi-am implinit un vis, ne-am reintalnit. In toti acesti ani in care nu mai stiam nimic de ea am trait cu regretul asta, ma gandeam oare ce face, cum o fi viata ei si azi am avut ce povesti, am incercat sa recuperam timpul pierdut, sa ne impartasim una alteia momente din viata...

Si din vorba in vorba, am ajuns la concluzia ca in zilele noastre lumea isi pierde din ce in ce mai mult latura umana, sociala, ne indepartam de prieteni, nu mai avem timp pentru a ne intalni, ne rezumam la a vorbi pe internet si de a ne vedea doar in pozele de pe facebook. Internetul si tehnologia sunt benefice,atata timp cat eu am reusit sa regasesc oameni dragi acolo, dar ele nu trebuie sa inlocuiasca viata reala, prietenii reali, trebuie sa ne facem mai mult timp pentru noi si pentru oamenii dragi de langa noi ca asta e ce conteaza mai mult pe lumea asta, sa fii inconjurat de oameni, caci omul este o fiinta sociala.

Imi doresc sa incerc macar sa mai vorbesc cu oameni cu care nu am mai vorbit de mult, sa ma reintalnesc cu ei, nu vreau sa mai treaca ani pana ma vad cu unii oameni. Ar fi mai bine pentru noi toti daca in loc sa socializam pe facebook, sa jucam jocuri online, sau sa facem o gramada de chestii pe internet, sa iesim in oras, sa ne plimbam, sa ne intalnim cu oamenii fata in fata, sa traim mai mult viata reala...
Azi sunt fericita si imi amintesc ca anul trecut pe vremea asta simteam ca viata mea se termina, dar a continuat si am trait atatea momente, mi-am implinit vise, ca cel de azi, am ras, am plans, am iubit, am trait...

Cineva acolo Sus are grija de mine si Ii multumesc pentru asta!

Un comentariu:

Aud Culori spunea...

Da,Clujul e un oras foarte frumos:P..(daca as fi avut si eu numarul tau ti-as fi dat si un mesaj :)) )internetul are si avanajele lui,vezi tocmai ai gasit persoana cu care ai pierdut orice lagetura,datorita lui.Internetul atata timp cat e folosit cu prudenta..e foarte bun:P.Hmm..eu mai mereu ies la cate o plimbare...:P nu se compara durerea de picioare pe care o ai cand te plimbi prea mult..cu cea de degete(cand tastezi prea mult :)) )