sâmbătă, 9 aprilie 2011

Dupa furtuna...

Primavara asta se arata foarte capricioasa... Astazi vremea a trecut de la o extrema la alta in cateva clipe, de la soare arzator la lapovita... Si ma gandeam ca la fel se intampla in sufletul oamenilor de multe ori, trec prin bucurii si mai apoi prin tristeti, ca asa e viata facuta, trebuie sa stii si cum e sa iti fie rau ca sa apreciezi binele mai mult...
Am trecut si eu la randul meu prin multe stari diferite, am avut momente cand simteam ca nu mai am putere sa trec peste anumite momente, dar mereu am avut in suflet credinta si optimism si chiar si atunci cand credeam ca le-am pierdut, ceva acolo nu m-a lasat sa renunt, speranta nu a murit si am reusit sa depasesc momentele mai grele...
Am poate si acum anumite vise care par irealizabile, dar am increderea ca daca nu voi renunta si imi voi dori din toata inima sa se indeplineasca, intr-o zi "se va face senin" si ma voi bucura ca un copil de realizarea lor...




Muzica, mereu o inspiratie si o alinare...





P.S.: Maine plec pentru o saptamana intr-un loc drag mie, in Cluj Napoca, unul din orasele mele de suflet si abia astept sa ma reintalnesc cu prieteni dragi... Sper ca voi avea ocazia sa mai impartasesc si in acest timp gandurile printre randuri...

Niciun comentariu: