miercuri, 27 aprilie 2011

Fluturi...


Au trecut si sarbatorile pascale, nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul... Saptamana trecuta eram foarte stresata, am avut doua examene intr-o singura zi, mi se parea ca nu mai vine o data ziua cand voi pleca acasa, parca sarbatorile erau din ce in ce mai departe. Si au trecut si zilele grele, am scapat cu bine de examene, au trecut si sarbatorile, mai e un pic si gata si vacanta...
Dar nu despre asta vroiam sa scriu acum, a fost asa ca o scurta trecere in revista a zilelor in care nu am mai scris...
Vroiam sa scriu despre fluturi. Da, despre fluturi, acele fiinte gingase si de o frumusete aparte,care mie mi-au placut intotdeauna, imi inspira bucurie, libertate, delicatete, frumusete in adevaratul sens al cuvantului... Alaturi de flori, fluturii vor fi mereu pentru mine cele mai frumoase elemente cu care Creatorul lumii a inzestrat natura...


Nu de mult, am gasit intamplator o melodie pe care am indragit-o din prima clipa si in versurile careia ma regasesc... E despre fluturii din natura si despre alti fluturi...





P.S.: Multumesc pentru poza fotografului amator, dar foarte bun, care a facut-o!

2 comentarii:

Cristian.iiacob spunea...

amator... /:) stii ceva... nu camera face pe fotograf... ci invers... sau tre sa-mi iau camera de 6000 lei ca sa fiu pro?

Marina Gabriela spunea...

amator in sensul ca nu te dai profesionist, dar asta nu inseamna ca nu esti;)