marți, 17 mai 2011

Pisi, pisi...

Imi plac foarte mult animalele... ele sunt fiintele care nu au grai dar au sufletul cel mai cald si uneori pot sa fie mai apropiate omului decat chiar insisi oamenii...
Nu inteleg oamenii care zic ca nu iubesc animalele si care le mai si fac rau sau nu le pasa de ele... Daca as avea posibilitatea as face in asa fel incat niciun animal sa nu sufere, sa nu mai existe caini si pisici care mor de foame pe strazi si nici alte animale...


Dintre animalele pamantului pot zice ca imi plac cel mai mult cainii si pisicile... nu zic ca nu sunt frumoase toate, dar acestea le-am avut in preajma si imi sunt dragi...
Abia astept cand ajung acasa sa imi vad cateii si pisica, sa ma joc si sa vorbesc cu ei... Si mi se umple inima de bucurie cand le vad bucuria de a ma vedea acasa... Animalele sunt capabile de mai multa iubire si mai mult devotament decat multi dintre oameni, pot fi cei mai buni prieteni si isi dau uneori viata pentru omul care le arata iubire si are grija de ele...



Ieri mi-a aratat cel mai bun prieten niste pisoi foarte draguti care m-au facut sa ma binedispun...

Sper sa va binedispuna si pe voi...










Nu-i asa ca sunt scumpi foc?:d

2 comentarii:

Aud Culori spunea...

Da,ai foarte mare dreptate,dar cu o mica precizare,nu toate animalele sunt dragute si ingerasi..mi s-a intamplat de multe ori sa fiu inconjurat de 10-15 caini si crede-ma...nu erau draguti:))

Marina Gabriela spunea...

Da, asa e, nu toate sunt, dar nu putem judeca animalele, nu stim ce motive au cand nu sunt asa"dragute" cum spui tu. Nici oamenii nu sunt toti "draguti" mereu... Eu una nu am avut probleme cu caini sau pisici, poate si din cauza asta imi plac:d