sâmbătă, 14 mai 2011

Sale el sol...

Cum dupa furtuna se face pana la urma senin, asa si dupa momente mai grele din viata urmeaza momente mai bune si tot ce e greu trece ca furtuna... Ce frumos e cand iese soarele dupa o ploaie, dar si mai frumos este cand poti sa zambesti dupa ce ai plans, cand vezi partea buna, jumatatea plina a paharului pe care nu o vedeai de lacrimi...

Viata e un mixaj de lucruri bune si rele, insa toate se intampla cu un scop si se compenseaza unele pe altele... Important e sa traiesti viata asa cum e ea, sa primesti tot ce ea iti ofera cu inima deschisa si atunci cand te simti lovit de soarta sa ai credinta si sa nu deznadajduiesti, sa nu iti pierzi speranta ca pana la urma va iesi soarele si pe strada ta...

Incerc mereu sa ma ghidez dupa principiul asta si nu reusesc mereu, dar nu mi-am pierdut niciodata speranta si realizez la ceva timp dupa un moment greu ca de fapt nici nu a fost atat de greu si ca am invatat ceva, gasesc partea buna chiar si intr-un lucru mai putin bun...

Nu va pierdeti speranta niciodata si credeti in voi si in Dumnezeu! Asta cred ca e singura cale de a ne face viata frumoasa, asa cum e ea, usoara sau grea...

Aceste ganduri mi-au fost inspirate acum de o melodie foarte frumoasa pe care am ascultat-o si ale carei versuri se potrivesc perfect cu o experienta traita de mine recent... O mai ascultasem mai demult cand mi-a aratat-o cineva care mi-a zis ca ii place si mi-a placut si mie din prima, dar nu credeam ca in curand aveam sa ma regasesc in versurile ei...asta ca sa imi demonstrez inca o data ca nimic nu e intamplator si toate se intampla cu un scop...

Ascultati-o cu placere si luati aminte si la versuri, aveti ce invata din ele...






P.S.: Melodia si gandurile scrise aici sunt pentru tine, sa citesti printre randuri, sa te bucuri sa asculti melodia care iti place simtind ca e pentru tine...

Niciun comentariu: