joi, 19 mai 2011

Tot mai sus...

"Ai mei, ai mei, ai mei, ai mei n-au avut habar,
Cat de sus, cat de sus, cat de sus, cat de sus pot eu sa sar!"



Am auzit ieri pentru prima data o melodie pe care nu ma satur sa o ascult... Refrenul il vazusem scris undeva in urma cu cateva zile si mi-a placut, dar nu stiam ca e dintr-o melodie...
Versurile melodiei sunt de exceptie, ma bucur ca mai exista si melodii cu mesaje foarte puternice si din care poti invata ceva...
E o melodie despre oamenii care au in caracter ambitia, vointa si perseverenta, calitatile primordiale pentru a reusi sa realizezi ceva in viata...



Reteta succesului in viata dupa parerea mea este urmatoarea: in primul rand trebuie sa existe un tel, un vis pe care vrem sa il indeplinim in viata la care adaugam ambitie, perseverenta, vointa, seriozitate, munca si un dram de noroc-astea sunt ingredientele minune, fara de care reteta nu va avea succes.


Imi place sa cred ca am aceste calitati, numai ca nu profit din plin de ele. Imi doresc sa ajung tot mai sus si stiu ca pot daca vreau cu adevarat sa imi indeplinesc visele si nu renunt la ele fara sa fac tot posibilul pentru a le vedea implinite...


Ascultati melodia, bucurati-va de muzica si luati aminte la versuri...






Melodia i-o dedic unei persoane speciale, care, sunt sigura ca daca va continua sa fie perseverenta va ajunge tot mai sus, pana pe culmile succesului, ceea ce ii si doresc ...

Niciun comentariu: