joi, 17 noiembrie 2011

Cele 3 dorinte...

Toti oamenii, de mici copii, au anumite teluri si asteptari de la viata. Unii isi doresc sa aiba masini si case cat mai scumpe, altii isi doresc sa ajunga vedete, altii sa isi deschida afaceri, toti au cate o mare dorinta. Si eu la randul meu am mai multe vise, idealuri, teluri la care tind in viata,imi doresc si eu anumite lucruri in viata sau un anumit statut. Dar daca stau si analizez ce imi doresc cel mai mult dintre toate, raman putine lucruri, care par banale, dar care, dupa parerea mea, sunt cele mai importante si mai greu de obtinut.
Ma gandeam ce dorinte mi-as pune daca as intalni pestisorul de aur care, exact ca in povesti, mi-ar indeplini doar 3 dorinte. Acestea 3 ar fi sa am parte de sanatate, sa am mereu familia si prieteni buni aproape si sa imi gasesc sufletul pereche, acea persoana care sa imi fie sortita si cu care sa am o familie frumoasa.

Astea ar fi cele mai mari dorinte. Restul, lucrurile materiale, faima, cariera, toate se pot realiza mai usor daca sunt indeplinite cele 3 dorinte.

Pentru ca despre santatate si despre familie am mai scris de-a lungul timpului pe aici, ma voi referi acum doar la suflete pereche. Pentru mine, suflet pereche inseamna acea persoana pe care sa o iubesti cu toata fiinta si in prezenta careia sa fii tu pur si simplu, sa nu ai alte masti si ascunzisuri. Sa fie acea persoana cu care sa te simti ca si cum ai fi tu cu propria persoana . Cred in "chimia" aceea celebra, in sentimentul unic pe care il poti simti cand ai intalnit sufletul pereche. Cred ca toti avem undeva in lume un asemenea suflet, dar poate nu il vom intalni niciodata sau poate e langa noi si nu ne dam seama. Viata e complicata si iubirea si mai si. Eu am crezut la un moment in viata ca mi-am gasit acel suflet pereche, dar e posibil sa ma fi inselat. Inca mai caut si sper sa il gasesc sau sa il regasesc intr-o buna zi daca l-am gasit vreodata.

Poate ma va ajuta pestisorul de aur cand il voi gasi...


Pana atunci, ascult muzica si visez frumos, cu ochii deschisi...




P.S.: Care ar fi cele 3 dorinte pe care ati vrea sa vi le indeplineasca pestisorul de aur?:D

Niciun comentariu: