vineri, 4 noiembrie 2011

Multumesc!

Am implinit recent o frumoasa varsta si ma gandesc cum imi imaginam cand eram mica ca voi fi la aceasta varsta si cat de diferite sunt acum lucrurile.
Daca as putea, poate as opri timpul in loc sau l-as da cu cativa ani inapoi ca sa pastrez cat mai mult tineretea...
Dar orice varsta as avea, sper sa am mereu sufletul tanar...

Nu prea mai am ragaz sa scriu ganduri printre randuri desi mi-as dori sa scriu mai mult... Imi place sa scriu, sa rascolesc printre amintiri...

A fost ziua mea. Am primit cadouri frumoase. Am avut prieteni langa mine. Dar am gresit fata de unii din ei, m-am comportat copilareste, i-am lasat sa creada ca nu ii apreciez sau ca nu apreciez ca au facut niste eforturi pentru mine...

Mi-a parut rau atunci, imi pare rau si acum si vreau sa le cer scuze si aici... Se stiu ei cine sunt si le cer inca o data iertare, asigurandu-i de toata pretuirea si afectiunea mea...
Nu vreau sa caut scuze, dar suntem oameni si gresim... Si culmea, gresim fata de oamenii la care tinem cel mai mult, ne descarcam nervii si frustrarile pe acestia, ne razbunam pe ei...
Si dupa asta tot noi avem de suferit, avem mustrari de constiinta...
Cine sa mai inteleaga natura umana?!

Una peste alta, a mai trecut un an din viata mea, cu bune si cu rele, am avut o zi de nastere de neuitat si vreau doar sa le multumesc oamenilor dragi ca au fost langa mine, cu toate ca nu m-am ridicat la inaltimea lor.

Va multumesc si ma inclin in fata voastra!

Melodia asta este pentru voi, din tot sufletul meu!

Niciun comentariu: