joi, 1 decembrie 2011

"Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie? "

La zi de mare sarbatoare pentru romani, o zi care ma umple mereu de emotie si de mandrie , vin si eu cu o urare:
La multi ani, tara frumoasa! La multi ani,  Romania! La multi ani , romani de pretutindeni!

Oricat de greu ne-ar fi traiul , sangele nu se face apa niciodata si trebuie sa ne iubim tara in care am vazut lumina zilei, in care am rostit primele cuvinte in limba cea mai frumoasa si armonioasa, in care am invatat a fi oameni, in care ne sunt parintii, fratii, bunicii, prietenii, in care ne simtim acasa in orice loc. Poate par vorbe mari, dar eu iubesc Romania pentru ca Romania e acasa . Si imi doresc sa vina ziua cand nu imi voi mai dori sa plec din tara pentru a realiza ceva in viata, pentru ca noi romanii vom reusi sa facem ceva pentru tara noastra, pentru a avea gloria si prosperitatea dintr-un trecut poate prea indepartat . Pentru ca, oricat am crede ca e mai bine departe de tara noastra, ne vom da seama ca nicaieri nu e mai bine ca acasa chiar daca nu suntem cei mai bogati material. Romania este cea mai bogata tara daca s-ar contabiliza bogatiile naturale, culturale si spirituale pe care le are in vistierie.

Nu uita ca esti roman si ca depinde si de tine Romania de maine!









Niciun comentariu: