duminică, 25 decembrie 2011

Craciun fericit!

A venit iar Craciunul! E timpul sa ne bucuram!

Imi amintesc cu nostalgie si emotie cum era Craciunul cand eram copil, cum asteptam cu inima cat un purice sa vad daca Mosul va veni si la mine. Credeam in Mos Craciun si regretam fiecare mica prostioara pe care o facusem pentru ca imi era frica ca nu va veni. Dar venea si era o bucurie fara margini, indiferent ce cadou imi aducea. Eram fericita, vedeam lumea prin ochi de copil si lumea era ca in povesti... Mi-as dori ca macar pentru o clipa sa mai vad lumea cum o vedeam atunci, sa mai traiesc emotiile de atunci... Acum, cand am crescut si viata m-a prins in vartejul ei, parca nu mai stiu sa ma bucur cum o faceam cand eram mica. Acum am probleme, griji, care nu dispar ca prin magie in seara de Craciun, dar incerc sa le uit macar acum... Am primit colindatori si acum stau si privesc la bradul impodobit ascultand colinde... Si visez... visez la un Craciun ca cel din copilarie... Stiu insa ca nu voi mai fi vreodata copil asa ca, sper ca voi retrai Craciunul din copilarie cand voi avea eu copii si bucuria lor va fi si a mea...


Imi doresc ca aceste sarbatori sa ne aduca in suflete mai multa iubire si sa pastram spiritul Craciunului in fiecare zi din an! Sa fim mai buni cu cei de langa noi, pentru ca si Dumnezeu este bun cu noi!

Craciun fericit! Sa va aduca Mosu' tot ce va doriti in aceasta noapte sfanta!







Doua cantece de suflet, din suflet!

Niciun comentariu: