vineri, 23 decembrie 2011

E vremea colindelor...

Si iata ca mai e doar o zi pana la Craciun...
Maine e ziua de Ajun, ziua cea mai asteptata deopotriva de cei mici si cei mari. Sunt acasa, in soba arde focul si ascult colinde in timp ce fac ultimele pregatiri de sarbatoare.

Abia asteptam sa ajung acasa, sa aud cum imi scartie zapada sub picioare si sa simt miros de iarna... Mi-am dorit zapada de Craciun si mi s-a implinit visul. Imi doresc sa am un Craciun linistit langa cei dragi, chiar daca unii vor fi aproape doar cu sufletul...
In sunet de colinda, sa traim cu totii bucuria Nasterii pruncului Iisus...


Am multe colinde si cantece de Craciun dragi si mi-a fost greu sa aleg dintre ele cateva pe care sa le impart cu voi... Dar le-am ales pe cele mai dragi, pe care le canta asa frumos un mare artist care vine in fiecare an de departe sa ne aduca in dar cele mai frumoase colinde romanesti: Stefan Hrusca.








2 comentarii:

L. Grecu spunea...

Nu-ti voi dori nici masa-mbelsugata, nici multa bogatie, nici viata fara griji, sau 1000 de ani... M-am tot gandit la ce sa iti doresc:
Sa fii iubita, si sa iubesti,
Sa primesti tot ce-ti doresti
Multa fericire, multa sanatate
Mosul pentru tine sa vina cu de toate
Craciun fericit si La multi ani!

Marina Gabriela spunea...

Multumesc! Aceleasi urari si pentru tine!