luni, 9 ianuarie 2012

Bravo!

Traim intr-o lume asa-zis moderna, o lume care sta sub semnul informatiei. E o lume in care Internetul si mass-media par ca ne guverneaza vietile. Traim inconjurati de acestea si uneori avem senzatia ca asa a fost de cand e lumea, nu ne-am imagina cum ar fi viata fara net, televizor sau stirile din ziare. Insa, din pacate, nu tot ce ne furnizeaza aceste mijloace de informare este de calitate si folositor. Exista o sumedenie de asa-zise vedete in lumea aceasta, dar majoritatea nu fac nimic important, nu au vreun talent remarcabil sau o inteligenta nemaintalnita, pur si simplu sunt capabile de multe compromisuri si in stare de aproape orice pentru a aparea in prim plan, a fi persoane publice.
Iar adevaratele vedete, acei oameni valorosi care chiar fac ceva remarcabil, stau de cele mai multe ori in umbra, nu ii cunoaste nimeni...poate ca sunt prea modesti si au prea mult bun simt, sau poate ca nu fac "rating". Intr-o lume in care nonvalorile sunt in fata mai mereu, exista insa si valori care reusesc sa se strecoare si sa se faca vazute si auzite...

Cred ca toata lumea a auzit macar de concursul X Factor daca nu l-a urmarit... Eu am urmarit emisiunea de cateva ori pentru ca am vazut acolo oameni talentati. Inca de la inceput mi-a atras atentia un baiat dragut si cu o voce foarte calda, imediat cum l-am auzit cantand ramanandu-mi in minte, iar melodia pe care o cantase, pe care nu o mai auzisem pana atunci, a devenit una din preferatele mele... Am scris si pe aici cateva randuri atunci si uite ca intuitia mea nu a dat gres iar cel baiat cu voce calda a castigat concursul... Toti au fost talentati, toti erau buni pe plan muzical. Dar acest baiat a avut ceva mai mult: a avut modestie, bun simt si transmitea publicului ceva ce ceilalti nu au reusit. El a fost singurul la care eu am vazut ca publicul aplauda minute intregi dupa ce canta... Uite o valoare care merita sa apara in fata, merita sa fie iubit si muzica lui ascultata... Bravo, Andrei Leonte!



Voi posta aici doua melodii pe care le-a cantat in finala. Prima, e melodia cu care a venit la auditii si cu care m-a impresionat. A doua, e absolut superba si s-a potrivit de minune finalei. Bucurati-va de muzica!





Niciun comentariu: