sâmbătă, 21 ianuarie 2012

E si maine o zi...

"Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima..." -Gabriel Garcia Marquez

Am crezut in aceste cuvinte si inca mai cred... Eu consider ca un prieten trebuie sa fie aproape atunci cand ai cea mai mare nevoie de el,sa te critice cand gresesti dar sa o faca in asa fel incat sa te ajute sa te corectezi si mai ales sa te accepte asa cum esti, cu defectele si calitatile pe care le ai, sa nu incerce sa te modeleze dupa bunul plac...

In viata unui om multi "prieteni" vin si pleaca... Important e sa ramana cei care tin la acel om cu adevarat, care sunt dispusi sa il ierte pentru orice greseala si care ar face imposibilul pentru a-i oferi un zambet si a-i sterge lacrimile...

Eu imi iubesc prietenii si imi recunosc mereu greselile fata de ei... Asa fac si acum, chiar daca e de prisos...



Dar " am sa trec si peste asta" , caci " e si maine o zi" si " de maine" vreau sa am mai multa grija de mine si de inima mea ca e prea" derutata" de la atatea palpitatii...


Niciun comentariu: