duminică, 22 ianuarie 2012

Momente in viata...

De ceva vreme urmaresc o pagina pe Facebook al carei mesaj rezoneaza mai mereu cu principiile mele si cu starea mea de spirit... Pagina poarta numele " Momente in viata" si am gasit acu cateva minute, cand luasem o mica pauza de la invatat, niste cuvinte care mi-au dat fiori...

In aceste cuvinte erau exprimate toate trairile mele din ultimile zile, trairi care nu reuseau sa imbrace haina cuvintelor, erau doar niste ganduri ratacite in mintea mea si care nu isi gaseau calea...

Cu durere mare in suflet am citit aceste cuvinte si e mi-e greu sa cred ca mi se potrivesc in aceste clipe, ca am ajuns sa traiesc aceste " momente in viata"...

Si iata si cuvintele despre care vorbeam:


"Sunt momente cand cu toata parerea de rau trebuie sa tragi linie si sa pui punct. Momente in care oameni in care credeai te dezamagesc atat de tare incat nu ii poti ierta. Cel putin, nu imediat. Nu inainte de a vedea ca ei realizeaza greseala si ca isi doresc sa o indrepte.
Investim timp in oamenii din jurul nostru si ajungem la un moment dat sa ne dam seama ca a fost in zadar. Ajungem sa ne dam seama ca traim printre straini. Ca oamenii pe care credeam ca ii cunoastem, de fapt, sunt altfel decat cum ii stiam noi.
Urasc sa ma dau batuta, dar in cazul unor persoane cred ca cel mai bine e sa iei distanta. Pentru ca cine te vrea in viata lui va gasi el insusi o modalitate pentru ca tu sa faci parte din ea.
Cu durere in suflet ajungi uneori sa realizezi ca un strain iti este mai prieten decat un prieten, iar un prieten iti este mai strain decat un om pe care nu il cunosti..."



Cine are de inteles ceva din aceste cuvinte sper ca va intelege pana nu e prea tarziu...

Niciun comentariu: