luni, 6 februarie 2012

C'est fini...

Gata! S-a terminat! Am trecut încă o sesiune cu bine şi parcă nici nu îmi vine să cred că pot sta în pat, că pot scrie aici fără să mă simt vinovată că pierd timp preţios în care ar fi trebuit să învăţ.
A fost grea această sesiune, am făcut din noapte zi uneori pentru că timpul era puţin şi mai aveam o mulţime de învăţat, am fost stresată şi i-am stresat şi pe alţii... dar toate astea au trecut ca şi cum nici nu au existat... Voi rămâne mai ales cu amintirile frumoase, cu orele în care stăteam cu fetele şi încercam să învăţăm, dar în loc de asta ne luam de vorbă şi timpul curgea în ritm alert...
Mă bucur că am cele mai bune prietene şi colege şi le mulţumesc pentru că m-au ajutat să trec mai uşor peste zilele grele, că împreună am trecut cu zâmbetul pe buze şi de această sesiune...


Mă bucur mult că a nins ca în copilăria mea şi că e multă zăpadă, chiar dacă la TV în general se dă impresia că până acum am avut clima din Africa şi nu a mai văzut lumea zăpadă. Sper însă să realizeze şi cine trebuie că "iarna nu-i ca vara" şi să am drum bun până acasă.

Iarna are un alt farmec acasă şi abia aştept să ajung mâine...

Nicăieri nu e mai bine ca acasă, oricât de bine m-aş simţi oriunde în lume...


Am ales o melodie potrivită, care mă emoţionează mereu...

Vacanţă plăcută!


Niciun comentariu: