sâmbătă, 1 septembrie 2012

Bun regăsit, dragă toamnă!

A venit iar toamna... Şi e a doua aniversare a acestui blog, a împlinit azi 2 ani:). Au fost 2 ani frumoşi, cu multe gânduri scrise printre rânduri care acum sunt amintiri... Şi e chiar frumos să recitesc ce scriam acu 2 ani, acu 1 an, acu ceva vreme... Parcă aş avea un jurnal pe care însă îl împart cu lumea întreagă...

Toamna îmi aduce şi anul acesta nostalgie... E momentul să îmi fac un bilanţ pentru că pentru mine toamna e prilej de bilanţ... e anotimpul în care m-am născut şi mi-e drag, chiar dacă îmi răscoleşte prin cufărul cu amintiri şi îmi dă uneori o stare de dor... Abia aştept să mă plimb pe covorul de frunze şi să mă încălzesc la razele blânde ale soarelui, care mi-e prieten bun toamna...

Şi dacă tot am început cu nostalgiile, trebuie să amintesc şi de vara care tocmai a plecat să se odihnească încă un an... A fost o vară frumoasă, cu bune şi cu rele, dar care parcă a trecut mai repede ca orice altă vară de până acum... Ieri a fost ultima zi de vară şi pentru că nu am făcut nimic deosebit în această zi şi pentru că sunt nostalgică voi aminti de postarea de anul trecut din această zi:


miercuri, 31 august 2011

Ultima zi de vara...
Fara sa imi dau seama cand, uite ca s-a mai dus o vara... Azi a fost ultima zi de vara dupa calendar si deja toamna da semne ca se grabeste sa fie stapana...

Tot timpul cand vine toamna am un sentiment de nostalgie, de parere de rau dupa vara, dar in acelasi timp si un sentiment de bucurie pentru ca si toamna mi-e un anotimp drag, e anotimpul in care am vazut pentru prima data lumina zilei...

Ultima zi de vara a fost una cu adevarat speciala si de neuitat...

Acum sunt acasa, pe patul meu si cu o mie de ganduri impastiate care asteapta sa le ordonez...

Ma duc sa le ordonez si va las sa ascultati o melodie speciala pentru aceasta zi speciala...




Bun rămas, vară! Bun regăsit, toamnă!

O toamnă frumoasă, cu mult belşug în toate vă doresc!

Niciun comentariu: