luni, 17 septembrie 2012

Fairytale gone bad...

"Nu petrece timp cu persoanele nepotrivite .Viaţa este prea scurtă pentru a o petrece cu oameni care nu merită. Dacă cineva te vrea în viaţa lui, îti va face loc în ea, nu trebuie să te baţi tu pentru un loc acolo. Niciodată, dar niciodată, nu încerca să te bagi cu forţa în sufletul cuiva care trece cu vederea valoarea pe care o ai. Aminteste-ţi mereu ca prieteni adevăraţi nu-ti sunt cei ce sunt lângă tine când eşti fericit, ci cei care îţi sunt aproape când ţi-e cel mai greu.

Nu te mustra pentru greşelile vechi. Putem iubi persoanele nepotrivite şi putem plânge pentru lucrurile greşite, însă, indiferent ce întorsătură ia viaţa, un lucru este sigur: greşelile ne ajută să găsim acele persoane şi acele lucruri care sunt potrivite pentru noi. Toţi greşim, toţi ne zbatem şi chiar toţi regretăm anumite lucruri din trecutul nostru. Orice lucru care ţi se întâmpla, bun sau rău, te pregateşte pentru un moment care urmează să vină.

Nu îţi pierde timpul dând explicaţii şi scuzându-te la nesfârşit pentru greşeli. Prietenii tăi nu au nevoie de asta, iar duşmanii tăi oricum nu vor crede. Doar fă ceea ce simţi că este corect.

Nu ţine supărări. Nu îţi trăi viaţa cu ură în suflet. Vei ajunge să te răneşti mai mult pe tine decât pe oamenii pe care îi urăşti. Iertarea nu înseamnă "Ceea ce mi-ai făcut este în regulă", ci iertarea înseamnă " Nu o să te las să îmi strici fericirea pentru totdeauna". Iertarea este răspunsul… Renunţă la ranchiună, găseşte-ţi pacea şi eliberează-te. Şi, nu uita, iertarea nu este numai pentru alte persoane, este şi pentru tine. Atunci când este nevoie, iartă-te şi
pe tine, mergi mai departe şi încearcă să te descurci mai bine data viitoare."


Extras de pe blogul Momente în viaţă

Am găsit mai demult aceste cuvinte , aceste sfaturi preţioase date de o femeie pe care nu o cunosc personal dar pe care o admir pentru talentul de a exprima aşa frumos în cuvinte sentimente pe care le trăim toţi şi pe care le trăiesc şi eu, dar uneori nu îmi găsesc cuvintele să le pot scrie... Însă mă bucur că există Iustina Ţalea, tânăra care a creat un fenomen prin gândurile scrie pe blogul său şi pe pagina de Facebook.

Cum spuneam, am găsit acu ceva timp aceste sfaturi scrise într-o postare, alături de alte sfaturi pe care poate am să vi le fac cunoscute altă dată... Mi-au ajuns la inimă de atunci aceste cuvinte şi mi le-am copiat undeva într-un fişier...

Recent am dat peste acel fişier şi l-am deschis... începând să îl citesc parcă aveam impresia că l-am scris eu, mă regăseam în fiecare cuvânt...
Atunci când am salvat acel fişier nu i-am realizat importanţa pe deplin, dar după ce am trăit anumite experienţe ştiu că acele sfaturi trebuia să le fi luat în seamă mai demult...

Dar uneori trebuie să greşim, să ne lovim de multe experienţe ca să învăţăm lecţii preţioase şi să încercăm să nu le uităm... Ar fi bine să ne învăţăm lecţiile la timp, să nu le amânăm, ca să nu ne trezim că viaţa ne lasă corigenţi...

Uneori visăm să avem ceva ce nu e neapărat ceea ce e mai potrivit sau mai bun pentru noi, dar să nu ne dăm seama de asta decât după ce am obţinut ceea ce ne doream... E dureros să vezi că un vis pe care îl credeai ideal să nu fie chiar aşa, dar ăsta e până la urmă farmecul ascuns al vieţii, faptul că ne oferă multe surprize şi ne supune mereu la noi provocări...

Despre asta e şi melodia care m-a inspirat să scriu gândurile printre rânduri de azi...
Sometimes, "fairytale gone bad"...

Dar noi suntem optimişti şi vom avea o săptămână minunată! De acord?:)




Niciun comentariu: