vineri, 24 decembrie 2010

Craciunul a sosit!

A sosit si ziua mult asteptata... e ajun de Craciun... ma uit la bradul impodobit, ascult colinde si astept colindatori. E frumos. As vrea sa fie multa zapada dar e bine si asa, atata timp cat sunt langa cei dragi, langa familia mea. As vrea sa mai am cativa prieteni aproape, asta ar fi un ideal, dar multumesc Celui de Sus pentru ce am, imi implinesc un vis dupa multi ani, sa fie si mama cu noi de Craciun.
Mos Craciun a venit deja pe la mine, mi-a adus cele mai frumoase daruri:d. Sper sa vina la toata lumea in seara asta, mai ales la copii, cum venea si la mine cand eram mica.
Imi doresc ca acest Craciun sa fie pentru toti fericit si sa aduca in sufletele tuturor speranta, lumina si iubire!
Sarbatori fericite!
















Cateva melodii dragi mie pe care le ascult cu drag in aceasta seara, si impart din bucuria mea. Ascultati-le, va asigur ca merita, va vor face seara de ajun magica!

Niciun comentariu: