luni, 20 decembrie 2010

Vis de iarna...

Mai e putin pana imi voi vedea inca un vis implinit... visul meu de ani de zile, visul meu de iarna. Am avut un weekend frumos dar si plin de peripetii : cu cumparaturi, cu surprize placute, cu surprize neplacute(amenzi), cu partie, cu vin fiert, cu plimbari prin orasul luminat si colorat de sarbatoare, cu prieteni langa mine... asta a fost inceputul visului si sper ca va continua la fel de frumos daca nu si mai frumos:d. Mai e putin si plec acasa sa fiu langa familia mea, sa petrecem un Craciun frumos impreuna, cum imi doresc de ani. Abia astept sa impodobim bradul in sunet de colinde, sa miroase in casa a cozonaci si prajituri, sa fac cadouri, sa ne bucuram impreuna de aceste clipe de vis. Mi-e dor de iernile cand eram mica si era toata familia acasa, aveam bunicii langa mine, credeam in Mos Craciun si il asteptam cu emotie, nu stiam daca va veni si imi parea rau de micile prostioare facute,  mi-e dor de bucuria din momentul cand primeam cadouri, as vrea sa mai cred ca un ingeras vine si da dulciuri jos din brad si nu am voie sa iau eu, trebuie sa astept sa cada ele pe covor(asa imi spusese mama:d), mi-e dor sa mai fiu copil...nu stiu cand am crescut, cand a trecut timpul, cand am inceput sa nu mai cred in povesti... Mi-e dor dar sunt fericita cu ce am acum,  vreau sa traiesc un vis frumos, un vis de iarna, retraiesc momente din copilarie, abia astept sa ajung acasa si sa fie Craciun, sa fiu langa ai mei...

 




O melodie draga,  care imi da sentimentele din cuvintele scrise mai sus...

Niciun comentariu: