sâmbătă, 18 decembrie 2010

Un an...

Ieri s-a implinit un an de cand am cunoscut un om deosebit de care ma leaga acum o prietenie frumoasa. Inca nu imi vine sa cred ca e un an de atunci, s-au intamplat atatea lucruri de atunci in viata noastra, s-au schimbat multe si totusi parca a trecut putin timp, desi avem impresia ca ne cunoastem de o viata... In acest timp am invatat multe, am invatat ce inseamna sa ai un prieten adevarat, sa ai aproape un om cu sufletul chiar daca fizic e la distanta... E frumos sa ai pe cineva in care sa ai incredere si sa poti sa te comporti cu acea persoana natural, sa fii sincer cum esti cu propria persoana...asta e idealul de prietenie si sunt foarte norocoasa ca am reusit sa il ating. Cei care ati trait asa ceva intelegeti cred despre ce vorbesc, cei care nu, le doresc sa traiasca ca sa poata intelege si ei si pe urma sa judece pe altii...
Pentru ca ai fost si esti mereu langa mine, pentru ca ma incurajezi cand mi-e greu si ma critici cand gresesc, pentru ca stii sa ma faci sa rad cand imi vine sa plang, pentru ca imi suporti toate mofturile si defectele... pentru ca existi si imi esti prieten iti multumesc si imi doresc sa tina aceasta prietenie cat va tine viata noastra si dincolo de ea!
La multi ani, prieten drag!




P.s.: O melodie pe care sa o ascultam cand vom fi batrani si prietenia noastra la fel:d

Niciun comentariu: