vineri, 3 decembrie 2010

A mai trecut un an...

   E decembrie... Iar? Parca ieri era decembrie, dar de fapt era acu un an...iar a trecut timpul fara sa imi dau seama si ma cuprinde nostalgia. Asa patesc mereu in decembrie, realizez ca a trecut timpul parca prea repede, ca se mai duce un an din viata, luna aceasta parca timpul se opreste in loc, e luna de rascruce, luna in care amintirile si planurile de viitor se intalnesc la gura sobei... E iarna iar, o iarna punctuala cum bine zicea cineva, o iarna alba ca in copilarie... Iarna asta este pentru mine una speciala, sarbatorile care vin vor fi cu totul speciale, ma voi simti din nou copil, voi retrai momentele acelea de vis din copilarie cand sarbatorile de iarna aveau farmecul pe care numai un suflet de copil il simte... Voi avea toata familia alaturi si asta e cu adevarat un vis pe care imi doresc sa mi-l implinesc de mult... Sper ca luna aceasta si iarna sa fie asa cum ne dorim fiecare, sa ne implinim macar un vis in aceasta perioada de vis!
    Si cum ma apucase nostalgia, am gasit din intamplare o melodie care, coincidenta sau nu, exprima perfect starea mea de spirit din aceasta perioada. O melodie superba, intr-o interpretare care nu mai are nevoie de cuvinte, care cred ca face si pietrele sa tresara...



Niciun comentariu: