duminică, 19 iunie 2011

In sfarsit...

Si a mai trecut o sesiune, a mai trecut un an de facultate, am mai imbatranit cu un an...
Cu bune, cu rele, ce e trecut e bun trecut... Nu a fost cea mai reusita sesiune pentru mine, pot spune chiar ca a fost cea mai urata perioada de examene de pana acum, niciodata nu mi-a fost atat de greu... Stiu doar ca a fost vina mea pentru ca nu am reusit sa invat mai mult, sa scap de lipsa de chef, sa ma concentrez si lista poate continua.
Viata trebuie sa ne mai dea si cate o palma uneori si mie mi-a dat destule in sesiunea asta, dar toate au fost meritate si sper sa invat ceva din greselile astea si pe viitor sa nu le mai repet...
Imi propun sa schimb multe la mine si la viata mea, sa ma implic mai mult in tot ceea ce fac, sa dau totul pentru a face lucruri bune, sa am parte de realizari pe toate planurile...


Acum vreau sa ma relaxez, sa uit de ce a fost rau si de maine sa incerc sa schimb in bine viata mea...

Stresul din saptamanile astea nu m-a lasat sa ma bucur de momentele cu adevarat importante si frumoase asa cum ar fi trebuit... Unul din ele este ca de cateva zile s-a nascut finuta mea, pe care abia astept sa o cunosc si sa o crestinez si imi doresc sa am puterea sa ii fiu sprijin in viata...


O melodie care sper sa aduca vant de schimbare...


Niciun comentariu: