joi, 2 iunie 2011

Special...

Hristos S-a Inaltat!


Azi a fost o zi mare, o zi deosebita, a fost mare sarbatoare pentru crestini. De cand eram mica ziua de Ispas, ca asa e denumirea populara, era foarte asteptata la mine in familie pentru ca mergeam cu corul scolii la biserica si cantam in cinstea eroilor a caror zi este astazi, cantece care mereu mi-au placut si ma simteam mandra cand le cantam si apoi mergeam la balci si era o adevarata distractie.

Astazi a fost o zi mai speciala, dar nu am mai sarbatorit-o ca atunci cand eram mica. Am avut examen, asta a fost evenimentul mai deosebit. Si a fost deosebita ziua pentru ca a fost bine la examen, am luat o nota multumitoare desi mi-as fi dorit mai mult.

Si ca dupa examen, azi a fost o zi de relaxare si pentru relaxare se cere mereu o muzica buna.
Fratiorul meu mi-a trimis o melodie care imi place foarte mult si o ascult incontinuu pe repeat.

Nu ma mai satur de ea. Nu e asa ca e frumoasa?





Melodia este si pentru o persoana speciala, care m-a ajutat mult azi, cu urmatoarele mesaje: Multumesc! I'm lucky and happy because I met someone like you >:d<.

Niciun comentariu: