sâmbătă, 11 iunie 2011

Nu-i nimic...

Nu-i nimic, ce daca?
Tot ce-i rau o sa treaca,
Nu-i nimic.
Cad si mereu ma ridic...




Sunt momente in viata cand nu totul se intampla asa cum iti doresti, cand ai necazuri si viata nu e asa frumoasa... Dar cum nimic nu e intamplator si toate se intampla cu un scop, trebuie sa gasim mereu forta sa mergem mai departe, sa ne ridicam atunci cand am cazut si vom intelege pe urma de ce ni s-a intamplat un lucru care ni s-a parut a fi rau la acel moment...
Orice palma primita de la viata ar trebui sa ne dea de gandit si sa o luam ca pe o palma parinteasca, care poate fi foarte utila atunci cand gresim pentru a ne dea seama de asta...

Fara a trece prin clipe de nefericire nu am putea sa apreciem clipele de fericire, daca nu am gresi nu am avea de unde sa invatam pentru a nu mai gresi a doua oara...


Cand ma simt la capatul puterilor incerc sa gasesc o modalitate de a-mi reveni si una din ele este muzica, mai ales melodia urmatoare, pe care am mai postat-o cred pe aici, dar o voi face de cate ori simt nevoia...

Ascultati-o si nu va va parea rau!


Niciun comentariu: