miercuri, 29 iunie 2011

La mulți ani, iubită mamă!

Astazi e o zi speciala pentru mine, e ziua cand mama mea isi mai adauga o floare la buchetul vietii pe care i-l doresc cat mai bogat si frumos.

Nu am cuvinte sa pot exprima ce reprezinta mama pentru mine... Mama e fiinta cea mai draga, e prietena cea mai buna, e modelul meu de femeie si de om, e cea mai sensibila, mai puternica, mai iubitoare, mai generoasa si lista poate continua la infinit, caci mama mea are toate calitatile din lume... Mama e mereu langa mine, ma sfatuieste, ma incurajeaza, ma ajuta sa trec peste clipele grele, si nu am cuvinte sa ii multumesc pentru tot ce este ea...

Imi doresc sa aiba o viata lunga si fericta, sa fie sanatoasa, sa ii pot aduce numai bucurii si sa o fac mandra de mine si mai ales, sa fie si fizic langa mine si sa am puterea ca intr-o zi sa ii rasplatesc, pe ea si pe tata, pentru toate sacrificiile pe care le-au facut pentru noi.



Mama, doar mama...

La multi ani, mami! Te iubesc mult!


Cateva melodii, din tot sufletul, dedicate tie...










Niciun comentariu: