joi, 6 ianuarie 2011

Ce aduce anul nou?

A inceput un nou an. Deja m-am obisnuit, nu am avut timp sa meditez prea mult ca deja viata si-a reluat cursul in ritmul alert, obisnuit, m-am intors in cotidian... Si de parca nu ar fi destul ca au trecut sarbatorile prea repede si nu mai e vacanta, cum ajung la facultate deja incepe stresul examenelor. Si ma gandesc ca iar a trecut timpul prea repede si ca nu stiu cum de am ajuns aproape de sesiune cu atatea pe cap... parca ieri era 1 octombrie:). Trebuie sa ma inarmez cu vointa si cu rabdare pentru invatat ca e frumoasa studentia, dar vine si o perioada pe semestru cand nu mai pare asa frumoasa tot timpul. Imi place la scoala cand e vacanta:d. Dar gata cu grijile, de maine invat si va fi bine! Acum mi-e somn. Vreau sa dorm linistita cat mai pot. Noapte buna!








P.S.: Da, se poate, nimic nu e imposibil daca iti doresti cu adevarat, muncesti si ai si un strop de noroc! Asa ca eu imi doresc, vreau sa muncesc si sper sa am si un strop de noroc la examenele ce ma asteapta:d.

Niciun comentariu: