vineri, 28 ianuarie 2011

Inca unul... si s-au dus

 Nu prea am mai avut activitate pe aici, sesiunea imi ocupa timpul destul de mult... Azi am mai avut un examen. A fost destul de bine, sper ca aflarea rezultatelor sa ma multumeasca. Urmeaza un alt examen, mai greu decat toate si de maine trebuie sa ma apuc de invatat, nu pot sa imi mai permit sa ma mai relaxez si weekend-ul asta.
 Acum mi-e lene. Si de pe hol rasuna muzica, o muzica buna de altfel, imi aduc aminte de melodii vechi, de cand eram mica si nu stiam ce e aia studentie, ce e aia sesiune, ce inseamna prietenia, ce inseamna iubirea, nu stiam ce e viata.
Trebuie sa ies in oras. Nu am foarte mult chef. As vrea sa fiu intr-un loc frumos, sa fiu fericita, sa fiu tinuta in brate, sa uit de sesiune si de tot ce e rau pe lumea asta. Visez... Macar asta imi mai ramane, e bine sa visezi, poate intr-o zi visul se va implini...
Ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa ti se indeplineasca intr-o zi...
Crezi cu toata puterea in tine si in visul tau...
Iubeste neconditionat...
Zambeste...
Viata e frumoasa...



Muzica pentru suflet...manifest pentru zambet:d.


Niciun comentariu: