luni, 24 ianuarie 2011

"Vis" de weekend...

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris... S-au intamplat multe de la ultima postare, nu am avut vreme sa stau sa scriu si acum s-au adunat multe de spus.

Sa incep cu inceputul. Am avut examen la SCS. A fost o zi infernala vineri, cu 4 ore de examen, cu emotii pentru rezultate, a fost o zi plina din toate punctele de vedere. M-am dus la examen cu emotii, cu o seara inainte nu stiam ce voi face, aveam impresia ca nu mai stiu nimic, invatasem toata ziua si simteam ca nu mai am putere sa mai fac nimic, doar somnul a reusit sa ma calmeze. Am reusit sa trec cu bine peste examen desi am avut momente cand nu reuseam sa ma adun si sa rezolv niste probleme si ma rugam efectiv sa imi revin si sa reusesc sa nu dau cu piciorul la munca de aproape o saptamana. Si am reusit! Cineva acolo Sus ma iubeste si m-a ajutat, mi-a trimis si un pic de noroc si pana la urma am luat 8. Sunt multumita desi stiu ca se putea si mai bine.

Dupa ce am scapat de examen am plecat in graba spre Bacau, sa ma relaxez cateva zile langa unii dintre cei mai buni prieteni. A fost foarte frumos, mai ales ca a fost zapada:d. M-am plimbat prin parc, pe insula de agrement, am fost la film, la patinoar( am reusit sa nu imi rup nimic si sa patinez un pic, desi mai am multe de invatat pana voi patina cu gratie; pacat ca nu e niciun patinoar prin Iasi), ce sa mai, a fost un weekend pe cinste si le multumesc prietenilor mei pentru asta! Sunt norocoasa ca va am>:d<.

Si cum orice vis se termina cand te trezesti, trebuie sa ma trezesc si eu din "visul" meu de weekend si sa ma apuc de invatat ca ma asteapta un nou examen vineri. Sper sa fie bine...

Niciun comentariu: