miercuri, 19 ianuarie 2011

Sesiune cu succes!

Printre semnale, circuite si sisteme mai gasesc clipe de ragaz si pentru scris. Nu am multe de spus acum, nu se intampla in viata mea nimic mai deosebit decat sesiunea, decat ore intregi de invatat, de stat printre foi, de dureri de cap si stres...

Am zis cuvantul magic, stres. Intr-adevar, in sesiune stresul e prezent mai tot timpul, fie ca inveti fie ca nu. Daca inveti te stresezi ca vei uita ce ai invatat, iar daca nu inveti si ai de gand sa treci examenul prin alte mijloace mai mult sau mai putin ortodoxe, esti stresat daca vor functiona:d. Eu mi-am propus sa invat in sesiunea asta, ca alte cai nu prea vad ca sa iau examenele si pana la urma invat ca sa stiu pentru mine, sa ma pregatesc teoretic pentru a aplica practic ce invat. Sa revin la stres. E un mare dusman stresul si trebuie sa il eradicam cumva, ca sa ne fie viata mai usoara si mai frumoasa. Numai ca nu il putem indeparta definitiv, il putem doar ameliora, fiecare prin ce metode eficiente pentru el are. Ce fac eu pentru a ma relaxa si a scapa de stres? Ascult muzica, vorbesc cu oamenii dragi mie, incerc sa imi iau gandul de la ce ma tine stresata.

In ce priveste muzica, am descoperit de ieri o muzica care ma relaxeaza, pe care o pot asculta si cand invat si care ma face sa simt cum ma cuprinde o stare de bine, de liniste, ca si cum cineva mi-ar unge sufletul cu niste alifii fermecate... Pentru mine functioneaza, sunt un remediu pentru stres aceste sunete de pian, poate si pentru ca imi place mult pianul si mi-as fi dorit si eu sa stiu sa cant la acest instrument cu sunete divine.

O muzica buna, cateva vorbe frumoase de la cineva drag, un zambet... daca am asta am lumea intreaga. Sa invatam sa ne bucuram de lucrurile simple ale vietii si vom trece peste clipele grele mult mai repede.
Sesiune cu succes sa aveti! Nu sesiune cu stres. (pentru colegii mei de facultate, uite o alternativa la ce ar mai putea sa fie prescurtarea SCS:d)

Si daca tot v-am spus de muzica care ma scapa de stres, postez cateva melodii pentru cei care vor sa imi urmeze exemplul. Auditie placuta!











2 comentarii:

Cristian.iiacob spunea...

bravo mai:P

Marina Gabriela spunea...

Mersi! Gata cu atata laude ca o sa mi se urce la cap:d