sâmbătă, 1 ianuarie 2011

La multi ani 2011!

E prima zi a anului 2011. Parca nu imi vine sa cred inca ca am trecut intr-un alt an. Poate ca inca mi-e somn ca am petrecut azi noapte:d. A fost poate cel mai frumos Revelion pentru ca am avut familia si cei mai buni prieteni aproape. Multumesc>:d<!
Sa nu uit de 2010. A fost un an bun pentru mine daca stau acum si contabilizez. Mi-am facut prieteni noi, mi i-am  pastrat pe cei vechi, m-am indragostit, am ras, am plans, am invatat lucruri noi... ar mai fi multe dar asta e esentialul. In doua cuvinte pot spune : am trait. Am trait acest an cu bune si rele, m-am bucurat de fiecare clipa, am avut oameni dragi aproape... S-a mai dus un an din viata si a venit altul. Sper sa fie macar la fel de bun, dar imi doresc sa fie minunat!
Un an minunat si plin de bucurii si realizari tuturor!
La multi ani!


Niciun comentariu: