luni, 21 martie 2011

All good things come to an end...?

Ma pregatesc de culcare... Si am o stare de nostalgie, de dor dupa clipe in care nu puteam exprima fericirea in cuvinte...
Si, cum nimic nu e intamplator, aud de undeva o melodie care se potriveste perfect cu starea mea, o melodie care imi place mult si pe care nici nu mai tin minte de cand nu am mai auzit-o...
Ce e fericirea? Exista, sau e doar o inchipuire a noastra?
Fericirea e in lucrurile simple, am trait asemenea momente si sunt cele mai frumoase... Un gest, o vorba, un zambet, o imbratisare din partea unui om drag pot sa aduca fericirea mai mult decat o pot face toate comorile din lume...
Numai ca uneori chiar aceste lucruri care par asa de simple lipsesc si fericirea e un vis...
De fiecare data cand am simtit aceasta fericire la un moment dat s-a terminat si ma intreb, ca sa fiu in ton cu melodia de care pomeneam: oare toate lucrurile bune au un sfarsit?
Astept un raspuns la aceasta intrebare si pana atunci visez la fericire...
Somn linistit cu vise de fericire!

2 comentarii:

Aud Culori spunea...

Daaaa

Aud Culori spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.