marți, 1 martie 2011

A venit primavara!?

1 Martie... Prima zi de primavara, ziua de Martisor... Anul acesta nu prea am putut sa ma bucur de aceasta zi, o data pentru ca sunt extrem de racita si al doilea motiv pentru ca vremea de afara e mai mult de iarna decat de primavara.
Chiar daca nu e primavara in toata regula in natura, ma multumesc cu primavara din suflet, care ar trebui sa existe in fiecare din noi in orice anotimp, la orice varsta...
Imi aduc aminte de ziua de 1 Martie anul trecut, eram fericita, indragostita, in suflet aveam primavara in toata regula... Si imi aduc aminte si de melodia pe care am ascultat-o intreaga zi, fara sa ma satur de ea si pe care o ascult si azi cu aceeasi bucurie.
Primavara incepe ca si anul trecut cu aceeasi oameni dragi langa mine, daca nu fizic mereu, cu siguranta cu sufletul...Si imi doresc ca asa sa inceapa toate primaverile din viata mea...


O primavara superba tuturor, langa oamenii cei mai dragi!






P.S.: Melodia este mai ales pentru o persoana extrem de draga mie, pe care am reusit sa o supar in seara asta, cu faze de copii pe care le fac uneori... sper ca ma va ierta si de data asta...

Niciun comentariu: