duminică, 27 martie 2011

If only...

Mi-a venit dintrodata gandul la niste melodii si dorul sa le ascult... Si de la o melodie incepe o adevarata poveste uneori...
Eu de obicei nu ma uit foarte mult la filme, nu am vazut multe filme la viata mea, poate pentru ca sunt o fire mai agitata si nu am rabdare sa stau 2 ore intr-un loc la un film si uneori pierd timp cu nimicuri. Numai ca sunt de parere ca in orice conteaza mai mult calitatea decat cantitatea si cred ca filmele pe care le-am vazut au fost bine alese si au fost filme care mi-au placut, nu ma uit la orice numai din lipsa de ocupatie si de dragul de a ma uita la filme, ma uit la un film daca stiu ca e bun, daca am o companie placuta, nu din obisnuinta si din prea multa plictiseala cum fac majoritatea oamenilor pe care ii stiu.
Eu prefer sa traiesc viata reala, e mai palpitanta decat orice film...
Insa imi place sa ma uit la filme, atata timp cat se indeplinesc unele din conditiile enumerate anterior. Ca si cartile, filmele pot fi uneori niste caramizi puse la temelia personalitatii unei persoane, a vietii sale, dar nu sunt indeajuns,experienta de viata reala, traita de fiecare din noi face restul acestei "cladiri".

Si am vazut cateva filme care mi-au ramas in suflet, unele m-au impresionat pana la lacrimi.
Unul dintre acestea este "If only", un film exceptional, cu o poveste de dragoste care este o adevarata lectie de viata.
"If only" e filmul care demonstreaza ca pentru a iubi cu adevarat trebuie sa sacrifici multe,ca dragostea trebuie traita la intensitate maxima si ca trebuie sa pretuiesti fiecare minut alaturi de persoana iubita, sa iti arati sentimentele fata de aceasta in fiecare clipa pentru ca nu stii cand se va opri timpul...
Cand persoana pe care o iubesti, cealalta jumatate a sufletului tau nu mai e, timpul merge dupa propriul tau ceas, o clipa poate sa ti se para o vesnicie...
Un film superb, care ramane in memorie oricui, pentru ca toti am pierdut in viata pe cineva drag... E trist finalul, dar asa e viata, nu orice poveste din viata are happy end...

Nu numai filmul mi-a placut, melodiile de pe coloana sonora sunt pe masura. Si una din ele e cea care mi-a inspirat aceste ganduri scrise acum printre randuri.
Ascultati muzica si reflectati la versuri si la film, cei care l-ati vazut, iar cei care nu, chiar daca veti crede ca nu are rost sa va uitati, ca nu va plac genul asta de filme, va recomand sa o faceti, nu cred ca veti avea ceva de pierdut, ba din contra... Si incercati sa il vedeti cu persoana iubita, va veti da seama la final cat de norocosi sunteti ca o aveti in brate...



Niciun comentariu: