duminică, 13 martie 2011

Fac ce-mi spune inima...

Din lipsa de inspiratie sau din prea multa lene nu am mai scris nimic pe aici de ceva timp...
Uneori nu am nimic de spus, uneori nu stiu cum sa spun... greu cu gandurile astea printre randuri...
In seara asta am auzit o melodie pe care am avut-o in cap de cateva zile pentru ca mi-o fredona un prieten la telefon dar nu o mai stia foarte bine si eu am incercat sa mi-o amintesc dar nu prea reuseam... Si intamplator sau nu, m-am uitat azi la Carcotasi, imi era dor de ei si pe langa buna dispozitie pe care mi-au creat-o, am auzit si melodia pe care o aveam in gand... Asta ca sa imi demonstrez inca o data ca nimic nu e intamplator pe lumea asta...

Imi doresc sa fac ce-mi spune inima, daca as fi ascultat-o de fiecare data poate eram mai fericita acum...


Niciun comentariu: